Söndag 27/2

Snart går februari mot sitt slutoch våren skall komma , nån gång.  Själv så har jag varit magsjuk i veckan. Skulle ha jobbat som i Torsdags men på natten var det att hälsa hem. Antlagligen så har jag ätit något på jobbet under onsdagen som inte var bra, ingen annan i familjen har varit magsjuk. I fredags morse så hade Adelle kräkts och var också risig i kistan. Även hon hade ätit något väldigt olämpligt och hon fick gå på risdiet ett par dagar. Också på fredagen så bar det iväg till veterinären med Nette och Ceasar. Dags för den sista rabiessprutan. För att få ihop det hela så fick jag först lämna André och Beatrice hos mormor och morfar för att sen ta sig vidare till veterinären. Eleonora fick följa med mig. Helgen i övrigt har bestått i lite promenader, packning , städning osv.

Plusgrader och vårskänslor.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0