16/2

En härlig morgon.


Lite kallt hemma dock. Djuren gjorde vad de kunde för att hålla värmen.




Finns det hjärterum , finns det stjärterum.

Eleonora börjar krypa runt på allvar och utforskar saker på egen hand och det är himla roligt tycker hon.


Eleonora var på väg att utforska hundburen, bakom henne ser man lite av det nya buröverdraget.


Vad är det här för skoj mamma?


Titta vad jag hittade!!


Den här bollen är min nu.

Dagen har varit som andra, städa, tvätta osv. Ny röntgentid för Ceasar är bokad. På måndag redan fanns en avbokad kvällstid som jag knep direkt och nästa fredag är det dags för den andra rabiessprutan. Mössen sprang i kökstaket igen, Pucko sitter som ett ljus och följer ljudet med blicket i tron att de skall ramla igenom. Kallt ute är det och skall tydligen vara så ett tag till. Nu vill jag ha vår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0