13 februari

Åter kallt. Trodde nästan att våren var på g ett tag, småfåglarna sjöng så fint häromdagen när jag gick min 5-kilometersrunda med Ceasar.Det var vårkänslor den dagen och så vips så hade vi -12 grader igen.

Jag gick upp med rentvätt till barnens rum idag så var Soja med som vanligt när man går omkring. Men denna dag så lyckades hon sätta krockben på mig , kattskrälle, så jag snubblade till och körde in tårna i den höga dörrtröskeln i till barnens rum. S-tn vad ont det gjorde. Theo som var på nedervåningen hörde genom taket hur jag stampade ut min smärta. Nu har jag början till en blånagel på ena tån. Tur att det inte var min lilltå. Den har jag stukat ett x antaal gånger och haft spricka i så den är lite känslig den lilla tån.

Har i flera dagar försökt rätta till en massa fel och fixa klart med hemsidan och idag, till slut börjar det bli en ljusning till en färdig sida.

Nette och Ceasar är nu anmälda till en del utställningar nu på vårkvisten, det saknas bara ett cert nu på Nette och det skall hon bara ta,om det så skall kräva Sverige runt, ordagrant. Jag hoppas att det kommer nu redan på vårutställningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0