Lördag 13/11

(Upptäckte att denna dag och söndagen inte blev publicerat när det skulle utan att jag bara hade sparat dessa dagar under utkast. Publicerar detta nu.)

Idag blir Eleonora 6 månader, tiden går såå fort. Det var inte länge sedan hon kom och idag äter hon puremat, vänder sig oc sitter snart helt själv. Barngrind till trappen skall installeras så att hon inte kan ta sig upp, för det är snart dags. Eleonora är väldigt nyfiken av sig och hon har redan börjat ge sina majskrokar till Ceasar.


Nyfödd Eleonora


Eleonora 6 månader.


Har hämtat hem lite fler saker ifrån min brors förråd. Hundjackor bla. Skulle prova en av jackorna på Ceasar, det blev korvskinn. Har dock en lite tjockare höstjacka som har varit för stor för Adelle som satt perfekt på honom. Får köpa ny vinterjacka till Ceasar på Stockholmsmässan när vi ställer hundarna, där skall jag även införskaffa en baggenbälte. Det kommer att underlätta lite när jag går promenaderna med hundarna. Då kommer jag att slippa önska mig bläckfiskarmar och få med mig gåstavar också.

Vindsvinen är i närheten även idag, hua. Tidigare idag så var Nette på g att jaga fasanerna. De flög över grannens staket och tog skydd i grannbarnens klätterkoja, tji Nette, ingen fasan idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0