Torsdag 6/5

Igår blev det inget skrivet alls. min man hade en väldigt lååång arbetsdag. Gick upp vid halv fem, åkte iväg vid halv sex, och hade kundaktiviteter fram till 22 på kvällen. Han var hemma vid 22,45. Ungarna är fortfarande sjuka. André är i och för sig feberfri men har fortfarande snor och seg hosta ,Beatrice har nu feber med snor och hosta. Det tog sin tid igår så när jag väl var själv med tv:n och ett par utmattade hundar så var klockan sent och min man kom hem så det blev lite kvällssnack innan sängdags.

Ingen bebis än, nu får den hålla sig kvar under helgen, dels för att André fyller 4år på lördag och då kan vi inte ha någon bebis på g då inte, bebis får inte komma imorgon för då är man fast på bb när André fyller år. För det andra så är inte min bror hemma denna helg utan är tillbaka sent söndag kväll och vi behöver barnvakt, min mamma har tyvärr ingen fungerande bil så hon kommer inte att hinna hit i tid. Så nu får den hålla sig, om den inte vill komma inatt förstås men inte troligt som det känns nu.

Åkte till min bror för att byta till sommardäck och sen blev det lite mjölk, smör och salladsinhandling, mer orkade varken jag eller barnen, men mjölk och smör var helt slut hemma och åka hem utan det hade blivit katastrof till lunchen, mjölk till maten är ett måste, i barnens värld. Cobra, min brors hund följde med tillbaka hem till oss, så slapp hon vara med min bror på hans jobb. Hundarna blev glada, men gladast blev Trym åt besöket.


Kommentarer
Postat av: Katta

Men, när ska bebbe komma...Nu tycker jag också att det är dax för den att komma ut nyfiken

Ha det så gott det går, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0