Torsdag 13/5 kristi himmelfärdsdag

Golvläggning i vardagsrum, det blev klart idag och jag slutstädade, min man har varit jätteduktig, jag och André slöade i soffan med sammandragningar idag (. Jag skulle nu halv 6 ratsa hundarna efter deras mat och strax före våran middag och hade satt på Nette och Adelle kopplerna, krånglat på min stövlarna och öppnade dörren och skulle gå ut. Ett steg ut genom dörren och så händer det, VATTNET GÅR. Ja vattnet går, har inte ont än men det sipprar hela tiden. Ja lite känns det i och för sig när det blir en sammandragning och det sipprar ut mer vatten. Så jag  duschade och har fått på mig andra kläder, min man rastade hundarna och fick tag i min bror som nu är på g hit för att ta hand om barnen. 

Jag återkommer senare med resultatet. 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Johnnie har svallrat. Grattis

2010-05-13 @ 21:53:37
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0