Måndag 22/3

Nette var lite stökig i natt, hon kunde inte bestämma sig riktigt vart hon skulle vara, släppte ut hundarna vid 2-tiden i tron om att Nette eventuellt var kissnödig. Alla kissade och sedan ar det bums i sängen igen. Men hon var ändå inte riktigt nöjd. Enda gången hon var nöjd var när hon hittade in till Beatrices rum och lade sig i hennes säng fast hon vet att hon inte får det. När jag själv var tvungen att ta min nattliga toabesök så hittade jag henne där och sjkutsade ut henne. mIna nattliga toabesök är lite störiga, men det blir så tyvärr nu när lillkrabat ligger och trycker emot blåsan, gärna lite sparkar på den också medans man kan. När det var dags att gå upp så var jag mer eller mindre redan vaken sedan ett tag.

Min man var snäll och lämnade barnen hos dagmamman och jag kunde gå ut en promenad med hundarna, det går visserligeninte fort nu när jag är ute och går men man rör på sig, det är det viktiga. Rallykalle allias Trym var extra sprallig idag, han sprang och sprang  så mycket han orkade, hans galoppsprång var minst 5 meter när han hade farten uppe som mest. Det är en isskorpa på snön nu ute på den stora ängen och hundarna kan rejsa runt hur mycket de vill utan att trilla igenom så de var nöjda med promenaden i morse.

Dagens jobb var väl så där inspirerande. var mest trött hela dagen och såg fram emot en lunch med min man som kunde luchdejta med mig idag. Det var mycket trevligt, vi passade även på att köpa en ny jacka till Beatrice som hon kan ha i vår/sommar som även är vattentät. Andre fick en sådan för ett tag sedan, men då fanns det inte någon rolig tjejfärg i hennes storlek. beatrice var mycket nöjd över sin nya jacka och skulle genast även ha å sig sina nya jympaskor som är svart/guld med rosa inslag. Dem tycker hon om jättemycket. André skall få nya skor han med och han vet precis vilka han vill ha, en svart sko typ canvasmodell med hög skaft och sådana skall han få snart tänkte jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0