Måndag 1/3

1:a Mars. skitväder ute och snorhalt väglag. På väg hem från jobbet var det så halt att det inte gick att köra fortare än 60-70 km/h. När kommer våren? Nu längtar jag dit, för skall det vara så här blåsigt ,blött och jävligt , ja då får det vara. Inte ens hundarna vill ut i detta väder.

Nette är nu anmäld till lilla Stockholm, så nu får vi träna hårt igen. Vi satt och tittade på olika utställningar igårkväll och det verkar som om det faktiskt lutar åt norrlandsutställningar sen i sommar. Vi åker alltid söderut på sommaren, men nu så tänkte vi att det skulle vara kul att faktiskt åka åt det andra hållet, för en gång skull.

Idag var det rätt trögt att jobba, vi håller på med en massa prisändringar och det tar tid att gå och märka om alla utställningar och visningar, speciellt alla kakelpanåer, det är ett par hundra att märka om, jag hann nästan klart idag men imorgon får någon annan ta över, jag är ledig och skall ha sovmorgon om barnen tillåter, men jag tror det. De var väldigt trötta idag. I morgon så får jag och barnen åka iväg till en klädesaffär för att köpa ett par nya gallonisar till André, så att han inte blir så blöt när de är ute och leker. Beatrice har kvar sina, medans André både har växt ur sina gamla och slitit ut dem dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0