Tisdag 21/6

Varmt och fint väder idag. Vi var på avslutningssamtal för André och Beatrice hos dagmamman idag. De har skött sig fint under deras vistelse där, det glädjer mig. Vi åkte även in till Nynäshamns stad för att hitta en annan mäklare.Det visade sig sedan att just den mäklarfirma som vi sökte hade sitt kontor i västehaninge, jaha ja det var bara att åka dit, det är ändå nästan på vägen hem. Den mäklare som var här och värderade och som vi sen skulle anlita har inte skickat över några uppdragskontrakt som han skulle göra, trots påminelse, det var drygt tre veckor sedan nu. Vi har nu vänt oss till en annan mäklare som verkar bra. Det är samma mäklarfirma fast ett annat kontor som på det hus som vi är spekulanter på. Hon, mäklaren kommer till oss på fredag nästa vecka.

Det börjar att dra ihop sig nu till norrlandsresan, jag har även sett pm för utställningen i gällivare, 31 st dallisar är anmälda, börjar att bli nervös nu inför utställningen, men det hör till. Det skall bli skoj att åka upp i år, André ser fram emot stranden och leklandet uppe på pite havsbad.

Annars har vi i dessa dagar haft fullt upp, min man var borta på affärsresa till gotland från torsdag till söndag. Jag och barnen passade  på i söndags när det var så fint väder, att åka till mormor och morfar. Det var uppskattat. André och Beatrice lekte för fullt på lekplatsen och Eleonora fick sig en dos mormor hon också. Nette fick följa med, vi passade på att ringträna lite, jag är fortfarande väldigt ostabil i kroppen och har inte kunnat ge henne den stöd hon behöver. Nette har också en tendens att springa lite för fort efter ett tag, så vi måste synka ihop oss hon och jag. Vi fortsätter med ringträning, tids nog blir det nog bra.

Det blev faktiskt sovmorgon för mig och Eleonora, min man har semester nu och han var snäll och tog hand om de andra två i morse, det var behövligt och riktigt skönt med en sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: Michelle

När e det ni åker iväg på er norrlandsresa?

2010-06-23 @ 13:08:40
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0