Måndag 14/6

Blev sovmorgon idag, barnen var hemma och vaknade först vid halv åtta, vi har tagit det lungt och återhämtat oss ifrån sena kvällar och tidiga mornar. Medans jag har städat hemma så har då André och Beatrice gjort tvärtom i Andrés rum dvs vänt upp och ned på alla leksakslådorna. Orkade inte bry mig om det idag, utan de fick hålla på bäst de ville bara inte leksakerna hamnade toan eller blev utputtade genom den öppna springan i fönstret. Hundarna visste inte om de skulle vara ute eller inne idag, de sprang in och ut genom altandörren hela dagen. Adelle vílle mest vara inne idag och leka med sin boll. Beatrice gick också och tog hundarnas ben ifrån dem och tyckte att dem skulle hon ha. Ville någon ha tillbaka den så fick den hunden en sån stor utskällning av Beatrice som bara hon kan på sitt "språk", då blev det inget ben tillbaka, utan man går då till matte och beklagar sig över sin förlust på tuggbenet. Har hon skällt ut dem så väntar de oftast på att jag skall ge dem benen tillbaka ifrån henne. Det kan bli några sådana vändor, hon hämtar, jag lämnar tillbaka, osv.

Efter middagen så blev det bilhämtning ute hos min bror och även utkörning av en massa kartonger med en massa onödigt kraffs som vi har packat ned. De skall få vara ute i hans förråd ett tag, det blev en massa mer plats ute i hallen nu.

Imorgon skall jag till bvc med Eleonora på hennes 1-månadskontroll, skall bli spännande att få se hur mycket hon har växt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0