Lördag 26/6 Midsommardagen

Det blev midsommarfirande ute hos min bror igår. Det var bra väder och vi hade det trevligt allihopa. Barnen uppskattade att få leka med mormor och morfar också. Vi var sen hemma igen vid tio-tiden på kvällen. Jag och min man tänkte då se om sherlock holmes igen, för vi somnade till den sist. Sagt och gjort, efter att vi hade fått ned ett par trötta barn i sina sängar så satte vi igång filmen, sen somnade vi igen efter trettio minuter in på filmen. Det är inte för att den är dålig, tvärt om men man är så trött på kvällarna. idag skall jag se hela filmen.

Idag var jag och Eleonora först uppe, sen vaknade Beatrice. André och Theo och hundarna tog sovmorgon. Det var målning av huset på dagens schema och det har jag sysslat med nästan hela dagen. Andrés kanin Åke dog idag tyvärr, så han har varit lite ledsen, vi hade en liten begravning för honom nu på kvällen. Sen blev det rabarberpaj innan läggdags för barnen. Imorgon blir det att fortsätta måla, tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0