Tisdag 13/7

Eleonora är nu 2 månader gammal. Hon har också nu i dagarna börjat le tillbaka på riktigt när man pratar med henne,hon börjar komunicera tillbaka med lite babygurgel, det är roligt.

Dagen började med varmt och fint väder, så vi klädde oss efter det. När vi sen skulle ut och handla lite så slog vädret om i ett nafs till regn, vi passade då på att ta bilen runt i luleå. Fyndade lite barnkläder också på HM när jag var inneför att hitta en ny blus till söndagen. Den vita som jag hade tidigare är nedkräkad av Eleonora bl a.

Efter att vi kom tillnaka så följde André med mig föa att rasta och bada hundarna. Jag hittade en badplats som var utanför campingområdet och där råder det inte badförbud för hundar. Anré var så glad över att få vara med när jag badade dem. Adelle älskar det här med badning och simmar ut frivilligt medans Nette går i till magen. tog ut henne lite för att simma och då blev hon sur en stund och skulle inte bada. Efter en stund så föll hon för fögan och ville bada igen.

Middagen blev grillat idag och sen blev det lite tivoli för barnen som blev enormt uppskattat för att sen avslutas med en promenad på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0