Söndag 10/1

Ja igår blev det inte mycker gjort, lite uppackning av väskor och annat. Vi åkte iväg och handlade lite hela familjen. Jag var så trött hela dagen så jag orkade inte ens gå runt på stormarknaden, så jag satte mig ned en stund med sonen på en bänk medans min man gick runt med kundvagnen och med Beatrice sittandes i den. I morse var jag trött igen,men det är faktiskt inte så konstigt, det har ju varit ett par hektiska dagar tidigare och dessutom växer magen så att det knakar och det rör sig och buffas en hel del där inne. Idag städade vi lite här hemma, mest min man för jag fastnade med min laptop och höll på att lägga upp bilder ifrån utställningen och lite annat pyssel på hemsidan. Det tog sin lilla tid, men det gör inte så mycket. Barnen var allmänt busiga tillsammans idag, de har saknat varandra mer än vad de kunnat erkänna nu när vi har varit borta. Även Nette och Trym var med i tafattleken som barnen höll på med, så alla sprang runt och runt här hemma så de hade väldigt kul tillsammans idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0