Onsdag 6/1

Nedresa till Göteborg idag. Vi gick upp vid 7 för att hinna packa bilen innan min bror och hans tjej kom, de skall vara barn- och hundvakt nu när vi är borta. Idag var jag tvungen att ha ett litet möte igen med herr ulrik hos herr mugg och hade en liten diskution. Jag är inne på 21:a veckan och mår fortfarande illa ibland på mornarna, hm, hur länge skall det hålla på. Så här länge mådde jag inte dåligt med de andra barnen. vi kom iväg vid 11-tiden och efter Norrköping beslutade vi att det skulle bli ett mcdonaldsbesök. Jag var förstås tvungen att rusa i 180 in på toaletten då jag var akut kissnödig, Min man höll i Beatrice utanför. När jag kommer ut ifrån toa står det en bekant person och frågade om vi också skulle till hundutställningen iGöteborg. Det var Sara och co som också beslutat sig för ett mc besök. Snacka om att världen är liten, att träffas på mc någonstans samtidigt utan att bestämt träff. Vi åt tillsammans, jag snabbhälsade på Kotten innan jag gick för att rasta Nette. Sen bar det vidare, genom skitväder, men som tur är , inga olyckor på vägen. Väl framme istallerar vi oss på hotellet som ligger på en promenads avstånd ifrån mässan. Rastade Nette och vi gick och åt. Sen var det en rastning igen på Nette efter hennes mat. Vi har stött på många hundar här på hotellet, alla hund/-rökrum var fullbokade. Tur att vi bokade i tid. Badade Nette i badkar, tyckte hon inte var så roligt. Efter badet var Nette lite frusen så hon blev inbäddad i en filt på sin madrass, vilket hjälpte. Imorgon blir det 34 stycken dalmatiner totalt som skall upp i ring, vi får se hur det går för Nette och vad hon får för kritik. Det skall bli spännande men samtidigt nervöst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0