Måndag 11/1

Det var en tidig morgon, halv 6 ringde klockan. Ingen ville gå upp i morse, man har i nästan två veckors tid fått sovmorgon som man har blivit bortskämd med. Beatrice var nog tröttast, vi lade oss inte sent igår kväll, men att gå upp nästan två timmar tidigare idag märktes. Imorgon blir det sovmorgon sen skall jag och barnen åka till barnmoskan för kontroll. André tycker det är jättespännande nu med den växande magen och att det rör sig där inne. Han lägger sitt huvud på min mage och fösöker höra den lilla bebisen och klappar magen snällt med sin hand. Det var skönt att få sin dagliga morgonpromenad i skogen i morse, det tyckte även hundarna. Det har inte blivit skogen nu på ett par dagar då jag inte har varit hemma och min bror har varit ute mest på tomten med både hundar och André och lekt en del. Å jobbet idag var det inget särskild, förutom att en kund ville reklamera sin toalett som han hade köpt för ett tag sen, varför han ville reklamera? För at det fastnade skit i den som han sade. Min kollega visste inte riktigt vad hon skulle säga förutom jaha? Kunden tyckte att det var jobbigt att behöva rengöra den efter varje gång han hade varit på toa. Jag bet ihop för att inte skratta rakt ut. Min andra kollega som stod där bara tittade på kunden och vi alla trodde det var ett skämt, men det var det inte. Min kollega fick följa med kunden för att titta på vårt visningsex. som vi har i butiken och kunden förklarade att det inte gick att "bajsa" ordentligt hur man än sitter på toaletten, för att det fastnar hela tiden, min kollega stod som en uggla och tittade på kunden och lovade att ta kontakt med tillverkaren och se vad de säger om det hela. Väl hemkommen blev man stort välkomnad av både barn hundar och mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0