Fredag 3/12

Skulle byta ut Eleonoras kissblöja i morse och när jag hämtat blöjan skulle jag lägga ned henne i soffan när jag såg den. Liggandes på rygg med alla fyra benen upp i vädret, i soffan, död självklart, Pycko har återligen gjortr sitt jobb som musfångare. Duktig kisse, mattes lilla jägare. Men du kunde ha lagt den någon annanstans tycker jag.


Pucko är en brittisk korthår. Hennes färg heter BRI b choklad

Imorgon har jag tid hos frissan, skall bli skönt att få klippa sig, håret ser ut som en ovårdad sopkvast, jag har ett par virvlar i bak så håret står åt alla håll på mornarna och jag är håröm, vilket gör att jag har valt att ha korta frisyrer, och det trivs jag jättebra med. En annan som tyvärr har fått ärva mitt bångstyrliga hår och hårömhet är Beatrice, hennes hår står åt alla håll oavsett tid på dygnet. Man har balsam i håret, balsamspray och borstar det jämt, men inget hjälper, efter ett tag är det kört.


Trollhår? Men att mysa under en filt framför tv:n är alla tiders.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0