Tisdag 24/8

Nackspärr. Jättekul haha, not. Det går att vrida till vänster men gör ont till höger. Förkylningen börjar att lätta lite, skönt det iallafall. Min bror har varit såå snäll som har låtit mig och barnen (och hundar och katter) husera hos honom. Beatrice har varit i sitt esse, igårkväll var hon tyst väldigt länge, Johnnie undersökte och fann henne rulla ut allt toapapper på en ny rulle. En annan grej var att hon flertalet gånger hällde ut tändstickor ur sin ask. Hon kände sig även hemma hos Johnnie och klädde av sig till en nakenfis, så brukar hon göra hemma. Gott betyg till Johnnie att hon känner sig trygg även hos honom. Även André hade svårt att få på sig kläderna idag, två nakenfisar som sprang runt, runt. Annars så blev det biltvättning av min bil igår, tro mig , det behövdes. SPeciellt med barn och hundar i den. Min bror fick sig en lustig upplevelse igår natt. Han sov på soffan, vi andra ockuperade sängen. Johnnie vaknade av att det gjorde j-kligt ont i huvudet och att det känder som om det karvades i skallen. Han känner efter  och finner att en vårtbitare (jättegräshoppa) sitter på skallen och biter honom. Han tar den j-kln (som han förklarade för mig) och slängde in den i väggen på andra sidan väggen brevid tv:n. Det blev lite svårt att somna om efter den upplevelsen, drygt  nån timma senare vaknade hundarna och ville ut. Självklart hade inte klockan ringt än. vi andra sov som stockar. I morse vaknade jag till när brorsan åkte iväg, somnade om och efter en timma så tyckte hundarna att det var dags att gå upp, varav en blev utsänd att öppna dörren till sovrummet, tror att det var Nette, hon är expert på att öppna dörrar så det gäller att hålla dem låsta. Hon har även lärt Ceasar detta ofog.  

Ja det blev kaos i sovrummet, fem hundar ramnlade in och skulle hälsa oss godmorgon, dessa fem blev ganska snabbt utsläppta till den inhängnade delen av tomten. Frukots fixades till barn och hundar. Annars så blev det relativt lungt idag, min man kom efter sin jobbkonferens och hjälpte till att packa ihop oss. Så tack än en gång Johnnie att vi fick stanna över hos dig. Imorgon skall jag vara hundvakt åt Cobra och Trym, de kommer väldigt tidigt på morgonen. Även på fredag kommer de över.



Så full av bus dessa två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0