Tisdag 10/8

Idag har jag verkligen inte varit rolig. Bara en massa ständande och röjande, imorgon kommer mäklaren och besiktningsmannen hit och lite städat får det ju vara då, ett tag iallafall innan barnen stökar ned i sina rum igen. Hundarna har kunnat sköta sig själva, in och ut har de sprungit genom altandörren. Vårt hus är nu ute till försäljning och finns att se på hemnet från idag. Visningen är den 22 och den 23 augusti, jag hoppas att vi får sålt väldigt fort. Inflyttning till det andra huset är den 1 oktober, längtar dit, det huset är sååå mysigt. 

Pm för rasspecialen kom idag, puh vilken lättnad. Ceasar går in som nr 2 och Nette som nr 30, spännande.
Augusti månad i år har verkligen varit fullspäckad och kommer att vara det hela månaden ut. Barnen skall både till bvc, tandläkare, det är hundutställningar och höftröntgen. därimellan så klämmer vi in husförsäljning och min mans födelsedag, vem har sagt att man skall ha det tråkigt, men jag klagar inte, tvärtom det är rätt spännande att få ihop allting. September blir lite lugnare, nån enstaka inofficiell utställning möjligtvis, men annars packa inför flytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0