Torsdag 8/4

Skulle ha skrivit igår samt även ha lagt ut bilder ifrån utställningen, men det hans inte med tyvärr. Först så har jag inte hunnit fixa en ny kabel till min laptop, så batteritiden är i stort sett lika med noll och då hinner jag inte fixa till fotoalbumet. Sen så blev ena väggen till slut färdigtapetserad av mig. Mannen tog hand om barnen och matlagnngen medans jag höll på med det. Det tar sin lilla tid sådant. Sen när barn var lagda oh hundar rastade så var jag så trött att jag, åter igen somnade på soffan.

Beatrice hade någon mardröm eller något inatt, hon var mycket ledsen och hade sen lite svårt att somna om. Det innebar att hon höll både mig och min man vakna ett tag inatt, lite välling gjorde sedan susen, men då vaknade sen lillkrabat imagen oh höll på att flaxa oh buffa omkring och då blir man kissnödig. Man staplar sig upp, kissar oh försöker sedan somna om. KLockan ringde halv 6 och det var dags att gå upp. Man tröstade sig med att man bara har denna veckan kvar att jobba för att sedan gå in på mammaledighet.

Efter barnlämningen hos dagmamman så tog jag faktiskt bilen igenom vårat bostadsområde för att kunna släppa ut hundarna på ängen. Är lite mör i bäckenet och att gå med alla tre hundarna samtidigt är lite påfrestande just nu. Hundarna blev överlyckliga över att få åka bil även fast det bara var ca 800 meter. Ännu bättre blev det när de fick rejsa loss lösa sen. Nette fick tag i en nyligen dödad sork modell xxl i storleken. Fik ur den úr hennes mun oh lykades sparka undan den, blää äckel fick hon heta en stund.

Jobbdagen var lång och man försöker att ordna upp olika saker som tex pågående ordrar,leveransbesked mm i och med att jag slutar nu på lördag, vissa saker får man lägga över till sina kollegor så att inte kunderna blir drabbade av olika bekymmer. Än så länge har det gått bra och än så länge inga konstigheter, skönt. Efter jobbet på lördag så blir det hem och hjälpa man och barn med att börja måla inne i Andre´s rum, han skall få det fint med en bård med spindelmannen på som han har valt ut , annars är det inget annat planerat, lite fix oh letande efter lite babyprylar bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0