Torsdag 22/4

Fortfarande ingen bebis än, man väntar och väntar men just nu verkar den trivas väldigt bra där den är fast det börjar bli riktigt trångt nu i magen. Det är bara att vänta ut lillkrabat nu. Barnen var iväg på en utflykt med dagmamman och andra barn med sina dagmammor till en närliggande bondgård som hade 1 veckas gamla lamm som de skulle få besöka och klappa. det var en stor händelse för dem, André var mäktigt stolt över att han hade fått klappa riktiga lamm. Det är inte många som får den chansen så jag är glad för dem att de fått uppleva det idag.

Jag själv har varit lite trött idag, inte så mycket sömn, många toabesök under natten och sedan vaknade tidigt när mannen gick upp. Barnen skulle ändå upp strax så det gjorde inte så mycket. André önskade mannagrynsgröt till frukost och så blev det. I och med att min bil är på service tills imorgon så fick min man köra barnen idag och då passade jag på att gå ut med hundarna strax efter att de hade åkt iväg. Även fast det var lite regnigt så ar det väldigt skön temperatur att gå i. Vid hemkomst blev det en andra frukost, man är rätt så hungrig nu och man märker att kroppen laddar energi plus att lillkrabat lägger på sig extravikt. Även nu på kvällen har jag ätit smörgåsar fast det var en bra middag. Det har även blivit drygt 1 timmas vila om dagarna, en välbehövlig vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0