Måndag 5/4 Annandag påsk

En normal dag är nu återfunnen, visserligen var man lite trött och mör i morse men som sagt , det var det väl  värt sen igår. Konstaterade att det snöade i morse och sonen ville omedelbart ut och leka, klockan sju på morgonen. Lyckades förhala det hela till efter frukost iallafall sen fick André följa med mig ut med hundarna i skogen. Hundarna var överlyckliga över snön, igen. Kom och tänka på igår när vi kom hem och Nette fick träffa kompisarna igen så var det adjös med den rena Nette för att bli en av de leriga i gänget, men vad gör det, det finns både handduk och dusch, även fast den inte är så populär.

Ja nu har man nått en milstolpe, att man har lyckats hålla kvar bebisen till efter utställningen, så nu är det "bara" fem beräknade veckor kvar. Var uppe  fyra gånger i natt för att kissa, det märks att bebisen börjar lägga sig till rätta, halsbrännan är inte att leka med. Det skall bli så spännande att se vem den lille är. Barnen, speciellt André tycket att magen är stor och i vägen när han vill ligga men sitt huvud i mitt knä, det har hänt att han har fått sig en liten spark ifrån magen när han har legat i knät. Beatrice har börjat lägga sitt huvud på min mage och klappar den.

Min man har målat klart i vardagsrummet, självklart en vit avtorkbar färg har det blivit. Senare i veckan skall jag försöka hinna lägga ut lite bilder ifrån lilla stockholm under albumet på hemsidan, men jag måste fixa en ny sladd till min laptop som nu har gett upp fullständigt, laddar bara ibland, men den har fått vara med en hel del så det är inte så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0