Fredag 30/4 Valborg

Lungt firande, dvs lite grillat med min bror och hans hund på besök, det blir så hos en småbarnsfamilj. Jag, min bror och Andrè tog oss en promenad efter middagen så att alla hundarna kunde leka av sig ute på ängen och mycket bus blev det. Efter det blev det filmen avatar som höll på rätt länge, somnade till ett tag men vaknade och kunde fullfölja filmen till slutet.

Var på ett besök hos mvc idag, allt ser bra ut oc lillkrabat ligger precis som den ska, nu är det bara att vänta ut den, mittmål var att hålla ut iallafall till maj så det målet är nått. Nu kommer den defenitivt i maj. Barnmorskan tycker att jag är ovanligt pig och allert med tanke på hur kort tid det faktiskt är kvar till beräknad förlossningsdag. Jag tror och säger att det har med mina promenader och kost att göra, men visst känns det att man är höggravid.

Det har varit en hel del fästingplockande idag på hundarna, usch, de har vaknat så nu skall jag införskaffa fästinghalsband till dem snarast möjligt.

Fick sms av Sara att hennes Kotten är sjuk, inte roligt, får höra efter sen hur pass illa det är med honom.

Imorgon blir det en utedag i trädgården om vädret tillåter, annars blir det annat innomhus, som att hjälpa barnen att sortera leksaker eller dyligt, lite städning annars behövs det alltid här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0