Söndag 29/11. 1:a Advent

Igår var det jobb, hade sen feber när jag kom hem så jag låg mer eller mindre däckad i soffan på kvällen. Det är inte så konstigt att man själv blir sjuk när båda barnen har varit sjuka sen fredag kväll. Idag var barnen bättre men inte helt ok. Veckan som kommer blir tung. Först begravning av min morfar som gick bort vid alla helgonahelgen, sen skall jag med min man en stund på jobbet på onsdag för fotografering av honom och tre vildbestar, hur det skall gå att få alla tre sitta still samtidigt i en studio. På torsdag skall vi på ultraljud för telning nummer tre, hoppas att det kommer gå gå bra att allt visar sig vara som det ska. Idag komm min bror med sin dobbermantik Cobra förbi och hälsade på. Det är alltid lika kul tycker vi, speciellt barnen. De verkligen älskar sin morbror. Alla hundarna rejsade runt som tokar på våran egentliga icke existerande gräsmatta,v ilket resulterade fyra leriga skitgrisar. De fick hålla sig i hallen allihopa när de var inne, vilken tur att hallen är stor ca 13m2. När min bror skulle åka hem fick han med sig två gamla t-shirts för att klä ena sitt säte med. Varför? jo en väldigt skitig Cobra i en tvåsitsig Triumpf bil utan skydd för säterna. Cobra fick även låna en gammal mössa av mig med knytsnören för att det inte skulle blåsa så mycket på hennes öron. Det blåste lite vid deras hemfärd. Barnen ville inte att sin morbror skulle åka så de stod båda två i fönstret och grät. De är för söta de två.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0