Lördag 21/11

Idag var det utställning i Strängnäs den hölls av shibaklubben på helmers ridcenter. Jag trodde inte att jag skulle komma iväg idag, mådde lite dåligt , trodde att det var magsjuka på g och jag var väldigt trött idag. Men jag beslutade mig för att åka iväg iallafall. Min man körde iväg barnen till min bror som skulle passa dem idag då min man skulle vara på styrelsemöte i vår vägförening och jag skulle iväg också. Iväg vi åkte mot Strängnäs, kod fram i god tid men inte först på plats. Bedömningen började 9 och jag var där vid 11, Dalmatinerna dömdes näst sist i gruppen och domaren hade två grupper före grupp 6. Även fast man var där i tid så var det försenat ändå, men det gjorde inte så mycket, jag träffade på Adelles bror Affe (Deligth spot`s Ascher)med matte Jessica så vi pratade lite, träffade även på Juni (Bazius exotic summernight) med husse Matti. Det är väldigt roligt att träffa andra dalmatinerfolk ute så här på olika tävlingar. Ja hur gick det. Det blev BIR med HP, BIG-1 och sedan slutligen ett BIS-2.Bra jobbat Nette !!! Så himla roligt, det trodde jag aldrig och det var på håret att både jag och Nette höll ihop in i det sista. Man hade ju känd sig lite matt och trött hela dagen. Juni med Husse Matti kom slutligen hem med ett BIS-4 och Affe med matte Jessica åkte hem med ett BIM. Ett stort grattis även till er. Nu är dagen snart slut och Nette sover gott, även jag snart.

Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis!! Vad roligt att det går så bra för er i utställnings ringarna. Stort grattis igen, kram.

Postat av: Maria & Amy

Jättegrattis till ett så fint utställningsresultat!

Det bådar gott :)

2009-11-23 @ 22:16:00
URL: http://dalmatiernamy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0