Lördag 14/11

Ännu en jobbdag avklarad, skönt att vara hemma med familjen. Morgonen var lugn med sovmorgon till 7.45 sen var det dags att gå upp om man skall hinna i tid. Gick en 40 minuters promenad i skogen med hundarna innan jag åkte till jobbet, och självklart så regnade det. det stör mig inte att det regnar när jag är ute bara jag är klädd för det. Det lustiga med hundarna när det regnar är att de inte vill gå ut utan att man får slita ut dem, men när de fattar att man skall gå till skogen så glömmer de bort allt skitväder. Fick en massa fina utställningsbilder av Malin och Henrik som jag träffade på utställningen i Sollentuna. Malin har en jättefin dalmatinerkille som heter Billy och kommer ifrån kennel Spotborne. Tack Henrik och Malin för bilderna. Några bilder kommer att finnas på min hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0