Fredag 27/11

Tung dag på jobbet idag, var allmänt trött och längtade hem. Jobbar även imorgon, men har lite sovmorgon , hoppas jag om inte barnen vaknar tidigt typ kl.6 . Barnen var lite sent i säng idag. Beatrice kräktes lite precis när de skulle lägga sig och var tvungen att duschas av och byta pyjamas. Hoppas att hon inte har blivit magsjuk, jag tror att det är hennes hosta som gjorde att hon kräktes upp sin välling. André har blivit förkyld och nyser och snorar. Min man gick upp till sängen med dem för att läsa bok och jag passade på att gå ut med vildingarna. Nette har fått för sig nu se senaste dagarna att börja leka med Tryms koppel när vi är ute och går, så det blir lite stojigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0