Fredag 13/11

Ja, nu har jag inte hunnit skriva på ett par dagar. Det har varit fullt upp, tisdags och onsdags var det golvläggning vidare ut mot köket. Det tar sin tid ,speciellt när man har barnen hemma då. Det har varit rätt tråkigt väder nu i veckan som varit, blött blött blött, skitigt och dant. Duschade sprecis Nette, det är utställning i Strängnäs imorgon. Hur det går, ja det spelar ingen roll egentligen. Jag gör detta för träning. Hon behöver komma ut i utställningmiljöer för att vänja sig. Hon är ju anmäld till My dog i Göteborg nu i januari 2010. Det skall bli kul att åka dit. Vi missar tyvärr Stora Stockholm, hon är 4 dagar för ung, men jag har bestämt mig för att åka dit för att titta iallafall. Barnen har varit lite rassliga i veckan. Stackars Beatrice har hostat på nätterna och varit lite ledsen. Adelle fick för sig vid 2-tiden att hon behövde gå ut, ja det är ju bara att släppa ut henne, då kommer de andra två vildarna och skall ut också. Ja det regnade så det blev vad de behövde göra och sen snabbt in igen ned i sina torra varma bäddar. När klockan ringde 5.30 då kände jag mig lite trött, man får trösta sig då med att det är fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0