Fredag 4/12

Tänkte att jag skulle ha skrivit lite igår, men jag somnade med barnen och vaknade vid 23, konstaterade att det inte var lönt att vara mer uppe, så det var bara att gå och lägga sig igen. Hundarnas rastningar hade skötts av husse på kvällen så det var liksom ingen som väckte mig för att berätta att jag behövde kliva upp. Vi var på ultraljud igår för att se om allt var ok med telning nummer tre och allt var bra så nu får man vänta till Maj för att se om det blir en kille eller tjej. Vi tar inte reda på vad det blir, varför ta bort den tjusningen med att gissa vad det blir. Idag var Mannen hemma med barnen då dagmammorna hade planeringsdag, det hade gått riktigt bra. André lade en fin pärlplatta som pappa sedan hjälpte honom med att stryka så att det blev en fint underlägg. Beatrice röjde järnet hemma med rentvätt och leksaker så det blir städ imorgon, efter jobbet. I morse när jag var på min morgonpromenad med hundarna så var det så halt på grusvägen att det var skridskobana, även i skogen var det halt. Ikväll blir det grisöra till hundarna, som de har suktat erfter dem i skåpet där de ligger. Alla tre har suttit fint vid skåpet när Beatrice har öppnat det för att ta ut andra diverse konserver som hon tycker att de ligger fel, de skall tydligen ligga på golvet och rulla runt. Även annat hundgodis finns i lämplig tahöjd för Beatrice så hon står ibland och kastar leversnittar till hundarna och tycker det är högst roligt. Nu blir det flytt på hundgodiset till ett annat skåp. Dags för sängen för småröjarna idag, och hundrastning för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0